مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 20:502023-06-17سياسي

دستور رییسی برای تدوین برنامه جهت تسریع در توسعه منطقه مکران


رییس جمهور در جلسه شورای توسعه سواحل مکران بر ضرورت تدوین برنامه پنج ساله با برش های یک ساله و همچنین تخصیص بودجه و زمانبندی متناسب با این برنامه ها برای تسریع در توسعه منطقه راهبردی مکران تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی در جلسه عصر امروز شنبه شورای توسعه سواحل مکران، جبران عقب ماندگی ها در توسعه این منطقه را از جمله اهداف مهم سازمان توسعه سواحل مکران برشمرد و بر ضرورت تدوین برنامه پنج ساله با برش های یک ساله و همچنین تخصیص بودجه و زمانبندی متناسب با این برنامه ها برای تسریع در توسعه منطقه راهبردی مکران تأکید کرد.

رییس جمهور تمرکز مدیریتی را لازمه توسعه متوازن این منطقه عنوان و شورای توسعه سواحل مکران را مکلف کرد، نحوه همکاری دستگاه ها را به منظور تحقق اهداف مشخص شده در توسعه این منطقه معین و به آن ها اطلاع رسانی کنند.

رییسی همچنین با اشاره به موضوع تامین مالی طرح های توسعه سواحل مکران از سوی دولت، از دبیر شورای توسعه سواحل مکران خواست در گام اول خودکفایی مالی و در گام بعدی تولید سرمایه و ثروت از این منطقه برای کشور را در دستور کار قرار دهد.

رییسی ارتباط با کشورهای همسایه و همجوار در جهت توسعه این منطقه را نیز مورد تاکید قرار داد و دبیر شورای توسعه سواحل مکران را مکلف کرد، هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییسی برای تدوین برنامه جهت تسریع در توسعه منطقه مکران

دستور رییسی برای تدوین برنامه جهت تسریع در توسعه منطقه مکران