مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 11:262023-06-10اقتصادي

سهمیه آرد کسر شده نانوایی ها در کهگیلویه و بویراحمد برگردانده می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حسن رضاپور در نشست کارگروه آرد، نان و گندم استان بر تشدید نظارت بر عملکرد نانوایی ها به صورت هدفمند و مردمی تاکید کرد و اظهار داشت: آمار و ارقام حاصل از سامانه های نظارتی به صورت روزانه رصد و جهت تصمیم گیری و کارشناسی دقیق در جلسات کارگروه آرد و نان مطرح می شود.

وی با اشاره به عزم جدی استان به ارتقا بهره وری در حوزه های مختلف افزود: باید تصمیمات لازم جهت افزایش بهره وری در حوزه آرد و نان استان اتخاذ شود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اظهار داشت: گشت های نظارت باید کنترل بیشتری بر روند آرد و پخت نان داشته باشند و برخورد قاطع با متخلفان را در دستور کار خود قرار دهند.

رضاپور تاکید کرد: نانوایی هایی که به اندازه کافی پخت نمی کنند یا سهم آرد خود را بدرستی مصرف نمی کنند مشمول اصلاح و کسر سهمیه شده و این سهمیه به سایر نانوایی های فعال تعلق خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح هوشمندسازی، رفتار نانوایان و نحوه مصرف سهمیه آرد و میزان فروشی نان به صورت کاملاً شفاف و دقیق قابل رصد و پیگیری است.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استاندار افزود: طرح هدفمندی آرد و نان از بهمن ماه رسماً عملیاتی و با پوشش چند مرحله آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه آرد کسر شده نانوایی ها در کهگیلویه و بویراحمد برگردانده می شود

سهمیه آرد کسر شده نانوایی ها در کهگیلویه و بویراحمد برگردانده می شود