مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 08:552023-05-31سياسي

کارکنان دامپزشکی سربازان گمنامی هستند که نقش موثری در سلامت جامعه دارند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان: کارکنان دامپزشکی به مثابه سربازان گمنامی هستند که نقش موثری در سلامت جامعه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سیدعلی مهاجر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار درجلسه شورای اداری و فنی سازمان دامپزشکی استان اظهار داشت: کارکنان دامپزشکی به مثابه سربازان گمنامی هستند که نقش موثری در سلامت جامعه دارند وی افزود: امنیت وسلامت غذایی از مولفه های اصلی جامعه سالم است و کارکنان دامپزشکی به دورازچشم جامعه برای ارتقای سلامت جامعه تلاش می کنند که جای تقدیر و قدردانی دارد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی گلستان ادامه داد: منشور اخلاقی دامپزشکی که با نگاه به باورهاو اعتقادات دینی و انسانی ترسیم شده است موجب سلامت سازمان و الگویی برای همه دستگاه ها است.

مهاجر ابراز کرد: اگرباورها و اعتقادات دینی را در فضای کار و رفتارمان اعمال نماییم مطمئنا سازمان، محیط و جامعه ی سالم تری خواهیم داشت.

وی با اشاره به مسئولیت مجموعه ها در جامعه گفت: اگر مجموعه و خانواده ای بخواهد موفق باشد، باید همه خود رامسئول بدانند و برای پیشرفت سازمان خود تلاش کند.

اگر درکنار هم قرار بگیرید و دستگیر یکدیگر باشید موجب پیشرفت سازمان خود خواهید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان دامپزشکی سربازان گمنامی هستند که نقش موثری در سلامت جامعه دارند

کارکنان دامپزشکی سربازان گمنامی هستند که نقش موثری در سلامت جامعه دارند