مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 04:102023-06-11فرهنگي

فخری خوروش درگذشت ؛ بازیگری که به خاطر سینما از خانواده طرد شد اما بعد ...


پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد فخری خوروش بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در سن 94 سالگی در آمریکا درگذشت.

- پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد فخری خوروش بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در سن 94 سالگی در آمریکا درگذشت.

فخری خوروش بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، پرویز پرستویی با اعلام خبر درگذشت فخری خوروش در صفحه اینستاگرامش نوشت: متاسفانه فخری خوروش، هنرمند پیشکسوت تئاتر و سینما که سال ها در غربت زندگی میکرد دیروز (شنبه) ساعت 8:30 صبح به وقت لس آنجلس درگذشت.

روحش شاد و یادش گرامی، تسلیت به بازماندگان این هنرمند تکرار ناشدنی ،که در آثار بسیار خوبی چه در تئاتر و چه در سینما از خود بجای گذاشت فخری خوروش که یکی از مهم ترین هنرپیشه های سینما و تئاتر ایران است، سهم بزرگی در فیلم های کلاسیک و تئاترهای هنری دارد.

خوروش نخستین تجربه بازیگری در سینما را در سال 1334 و با بازی در فیلم برای تو به کارگردانی صادق بهرامی کسب کرد و پس از آن در آثار متعدد سینمایی و صحنه ای حضور پیدا کرد.

فخری خوروش و عزت الله انتظامی در نمایش دیدار سال 1343 تثبیت جایگاه سینمایی خوروش با بازی در فیلم آقای هالو داریوش مهرجویی رقم خورد؛ نقشی که خوروش با وجود پیشنهادهای مشابه آن نقش، پاسخ منفی داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فخری خوروش درگذشت ؛ بازیگری که به خاطر سینما از خانواده طرد شد اما بعد ...

فخری خوروش درگذشت ؛ بازیگری که به خاطر سینما از خانواده طرد شد اما بعد ...