مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:162023-06-12اجتماعي

از کمبود نیرو در محیط بانی مازندران تا معرفی قهرمان کشتی به عنوان همیار محیط زیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، آیین تجلیل از محیط بانان نمونه استان مازندران با حضور حسینی پوراستاندار مازندران، فرمانده یگان حفاظت کشور، مدیرکل محیط زیست مازندران، مدیران و معاونان و محیط بانان در حالی برگزار شد که نیاز به افزایش تعداد محیط بان در عرصه های محیط زیست و افزایش امکانات محیط زیستی در مازندران همچنان از اولویت های مهم استان عنوان شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه نقش مهم محیط زیست در استان نقش منحصر به فرد است، اظهار کرد: با توجه به طبیعت الهی و جنگل هیرکانی و نعمات مختلف طبیعی در مازندران باید برای بهره مندی همگان از این نعمات الهی تلاش کرد که نقش و جایگاه محیط زیست در این راستا بسیار مهم است.

سیدمحمود حسینی پور گفت: امیدواریم به همت محیط بانان در حفاظت از محیط زیست کوشا باشیم و با توجه به مسوولیت های مهم محیط بانان در محیط زیست برای توسعه همه جانبه گام برداریم.

وی افزود: باید محیط زیست ارتقا یافته و اثرگذاری در مناسبات توسعه ای استان داشته باشد.

  استاندار مازندران یادآورشد: محیط زیست باید ارتقا یافته و باید نگرانی های زیست محیطی را با تکنولوژی های روز دنیا برطرف کرد.

حسینی پور گفت: محیط زیست در طول توسعه استان باید همراه دیگر مسوولان نهادها و سازمان ها حرکت کرده و با ملاحظات زیست محیطی به طور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کمبود نیرو در محیط بانی مازندران تا معرفی قهرمان کشتی به عنوان همیار محیط زیست

از کمبود نیرو در محیط بانی مازندران تا معرفی قهرمان کشتی به عنوان همیار محیط زیست