مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 17:252023-06-19سياسي

پنج مدیر استان مرکزی برای انتخابات مجلس دوازدهم استعفا دادند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی از استعفای 5 نفر از مدیران این استان به منظور شرکت در انتخابات مجلس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهنام نظری با اشاره به اینکه برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه از مهم ترین اولویت های استان مرکزی است، گفت: اطلاع رسانی و زمینه سازی برای برگزاری انتخاباتی با شکوه باید در دستور کار برگزار کنندگان انتخابات قرار گیرد و نقش رسانه ها در این خصوص بسیار مهم و حیاتی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به آخرین وضعیت استعفای مدیران استان برای حضور در انتخابات بیان کرد: بر اساس ماده 29 قانون انتخابات، تمامی مدیرانی که قصد نامزد شدن برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را داشتند باید تا از 19 تا 25 خردادماه جاری استعفای رسمی خود را تسلیم ستادهای انتخاباتی استان و شهرستان ها می کردند.

وی افزود: پنج نفر از مدیران و رده های مسؤولیتی این استان به منظور شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت خود استعفا دادند.

نظری ادامه داد: 2 نفر از مدیران در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب، یک نفر در خمین و 2 نفر در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه از سمت خود استعفا داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج مدیر استان مرکزی برای انتخابات مجلس دوازدهم استعفا دادند

پنج مدیر استان مرکزی برای انتخابات مجلس دوازدهم استعفا دادند