مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 16:002023-06-10اجتماعي

افتتاح های جدید در مترو تهران


پس از افتتاح ایستگاه علامه جعفری در بخش توسعه غربی خط 4 مترو که اردیبهشت امسال صورت گرفت، بخش دیگری از رفع نواقص موجود و افتتاحیه های جدید شبکه مترو پایتخت در تیر محقق خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محسن هرمزی مدیرعامل شرکت مترو تهران در این باره، افزود: در خط 3 مترو، پست برقRIC ایستگاه سهروردی (پست برق انتقال نیرو به ریل سوم) و همچنین سیستم زهکش ایستگاه شهید صیاد شیرازی برای پایین آوردن سطح آبهای زیرزمینی راه اندازی خواهد شد.

از سوی دیگر هواکش میان تونلی بین ایستگاه های امام علی (ع) و تئاترشهر به همراه سیستم تهویهRS  ایستگاه عبدل آباد نیز در ماه آینده به بهره برداری می رسد.

هزینه عملیات ساختمانی و تجهیزاتی این پروژه ها که مربوط به رفع نواقص خط مذکور می شود، در مجموع حدود 130 میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت متروی تهران در مورد افتتاح نخستین پست برق مستقل خط 6 مترو گفت: در خط 6 نیز پست برق جنوبی (کیانشهر) به ظرفیت 50 مگاوات که در واقع پیش نیاز راه اندازی ایستگاه های باقی مانده قطعه شمالی این خط است، بزودی وارد مدار بهره برداری می شود.

ارزش سرمایه گذاری صورت گرفته در این پست بالغ بر 285 میلیارد تومان بوده و بیش از 70 درصد تجهیزات استفاده شده در آن از محصولات داخلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح های جدید در مترو تهران

افتتاح های جدید در مترو تهران