مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 09:152023-06-19سياسي

مردمی سازی امور و استفاده از ظرفیت مردم از برنامه های مهم دولت است


دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت گفت: مردمی سازی امور و استفاده از ظرفیت مردم یکی از برنامه های مهم دولت است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت گفت: مردمی سازی امور و استفاده از ظرفیت مردم یکی از برنامه های مهم دولت است.

سیداحمد عبودتیان در نشست با فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، مقام معظم رهبری چندین بار به دولت فرمودند راهکاری پیدا کنید تا از توان مردم در تصمیم سازی، در اجرا و نظارت استفاده شود، افزود: همه مسئولان کشور به این موضوع ورود کردند و استفاده های خوبی از این موضوع شد.

وی مردمی سازی امور و استفاده از ظرفیت مردم را یکی از برنامه های مهم دولت دانست و اظهارکرد: به نام خدمت همه کارها به دوش دولت ها گذاشته شد و کمتر از ظرفیت مردم برای پیشبرد اهداف استفاده کردیم.

دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت خاطرنشان کرد: طی همین مدت در راه روستایی و آبرسانی کارهای زیادی با کمک مردم و استفاده از تجربیات آنها انجام گرفت و هزینه ها کمتر از آن چیزی که پیش بینی می کردیم شد.

عبودتیان تصریح کرد: در شهرستان سرخس 300 جوان سند توسعه شهرستان را آماده کردند و وقتی خود آنها اقدام به آماده کردند سند می کنند در اجرا آن هم پای کار می آیند که این یکی از راه های استفاده از ظرفیت مردم و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی سازی امور و استفاده از ظرفیت مردم از برنامه های مهم دولت است

مردمی سازی امور و استفاده از ظرفیت مردم از برنامه های مهم دولت است