مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-03اجتماعي

فضاهای بی دفاع شهری نباید تبدیل به جولانگاه معتادان شود


معاون امور مناطق شهرداری تهران گفت: فضاهای بی دفاع شهری نباید تبدیل به جولانگاه معتادان شود و مناطق باید به فوریت نسبت به پاکسازی و ایجاد فضای امن و مناسب شهری برای عموم شهروندان اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در بازدید از نواحی منطقه 12 گفت: فضاهای بی دفاع شهری نباید تبدیل به جولانگاه معتادان شود و مناطق باید به فوریت نسبت به پاکسازی و ایجاد فضای امن و مناسب شهری برای عموم شهروندان اقدام کنند.

وی ادامه داد: منطقه 12 قلب پایتخت است و باید اقدامات صورت گرفته در این منطقه به گونه ای باشد که شهروندان ساکن و در حال تردد در این منطقه، زیبایی را در این محله ها که گذشته بلدیه هستند حس کنند.

شعبانی در ابتدای بازدید با حضور در میدان محمدیه از لزوم رسیدگی جدی به وضعیت انهار و پیاده روهای خیابان مولوی خبر داد و افزود: متأسفانه اقدامات صورت گرفته در حوزه عمرانی و خدمات شهری در خیابان مولوی مطلوب و مورد رضایت نیست و شهردار منطقه 12 باید تدابیر ویژه ای در این راسته اتخاذ کند.

معاونت هماهنگی و امور مناطق افزود: در برخی از معابر پایتخت شاهد احداث نهر عرضی و طولی هستیم و لازم است ضمن مطالعات کارشناسی و استفاده از نظرات مشاورین پروژه های عمرانی نسبت به احداث کانیو اقدام شود تا ضمن ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضاهای بی دفاع شهری نباید تبدیل به جولانگاه معتادان شود

فضاهای بی دفاع شهری نباید تبدیل به جولانگاه معتادان شود