مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 15:052023-05-30اقتصادي

51دستگاه ماینر غیرمجاز از یک واحد صنعتی در ماهنشان کشف شد


مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از  کشف 51دستگاه ماینر غیرمجاز استخراج رمزارز در شهرستان ماهنشان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرتضی محمدی روز سه شنبه با اعلام این که این تعداد ماینر از مزرعه غیرمجاز استخراج رمزارز که در یک واحد صنعتی واقع در شهرستان ماهنشان کشف و جمع آوری شد، گفت: از ابتدای سال 1402 و با دریافت گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مزارع استخراج رمز ارز غیرمجاز 201 دستگاه ماینر در سطح استان کشف شده است.

وی با تاکید بر این که استفاده غیرمجاز و استخراج رمزارز موجب خسارات گسترده ای بر شبکه توزیع برق می شود عنوان کرد: دستگاه های ماینر، علاوه بر مصرف بالای انرژی موجب ایجاد نوسان در شبکه برق و خسارت به لوازم برقی مشترکان می شود، از این رو شناسایی مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز، به شکل جدی تری در دستور کار قرار گرفته و با پایش مستمر مصرف مشترکان و گزارشات مردمی با همکاری سازنده فرماندهی انتظامی استان، گام های بلندی برای جمع آوری این مراکز برداشته شده تا تامین برق پایدار برای مشترکان با مشکل مواجه نشود.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از پرداخت پاداش به معرفی کنندگان مزارع استخراج رمزارز خبرداد و افزود: از سال 1399 تاکنون بیش از 5700 دستگاه ماینر غیرمجاز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

51دستگاه ماینر غیرمجاز از یک واحد صنعتی در ماهنشان کشف شد

51دستگاه ماینر غیرمجاز از یک واحد صنعتی در ماهنشان کشف شد