مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 12:102023-06-03اقتصادي

تونل اسپژ برای تکمیل به 450 میلیارد تومان نیاز دارد


معاون ساخت و مهندسی اداره کل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به اینکه برای تکمیل پروژه 450 میلیارد تومان نیاز است، گفت: در صورت تامین ریالی، تکمیل این پروژه تا بهره برداری کامل دو سال زمان نیاز دارد.

- گودرز بابا عباسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه اجرای تکمیل تونل الشتر – بروجرد اسپژ شهرستان سلسله را به بیرانشهر متصل می کند، اظهار کرد: تونل اسپژ با طول 1970 متر، با حذف گردنه پرسک علاوه بر افزایش ایمنی محور باعث کاهش حدود 60 کیلومتر مسافت بین شهری الشتر به بروجرد می شود.

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی تونل تیرماه 94 از محل اعتبارات استانی شروع و با توجه به کمبود شدید اعتبار و در حالی که پیشرفت قابل قبولی داشت پس از گذشت یک سال از شروع عملیات اجرایی دی ماه 95 تعطیل شد.

معاون ساخت و مهندسی اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: پس از پیگیری های انجام شده پروژه پس از 5 سال تعطیلی اردیبهشت ماه 1401 دارای ردیف اعتبار ملی و به چهار خطه های منتهی به مرکز استان ملحق شد.

باباعباسی عنوان کرد: در دور اول سفر رییس جمهور به استان نیز 200 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه مصوب شد که از این میزان با تخصیص و پرداخت 33 میلیارد تومان نقدی و 7 میلیارد بصورت اوراق خزانه عملیات اجرایی آن پس از توافق مجدد با پیمانکار قبلی یعنی جهاد نصر لرستان از سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل اسپژ برای تکمیل به 450 میلیارد تومان نیاز دارد

تونل اسپژ برای تکمیل به 450 میلیارد تومان نیاز دارد