مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 12:152023-05-30بين الملل

خفاش شبح وار، یک پهپاد رزمی جدید هم رده جنگنده چندمنظوره (عکس)


28 «گوست بت» که قبلاً با نام بویینگ ایرپاور تیمینگ سیستم (ATS) و پروژه لویال وینگمن شناخته می شد، یک پهپاد شناساگریز، هم پر و چندمنظوره است که بویینگ استرالیا به سفارش نیروی هوایی سلطنتی استرالیا توسعه می دهد.

- خفاش شبح وار، یک پهپاد رزمی جدید هم رده جنگنده چندمنظوره (عکس) بویینگ ام کیو-28 گوست بت که قبلاً با نام بویینگ ایرپاور تیمینگ سیستم (ATS) و پروژه لویال وینگمن شناخته می شد، یک پهپاد شناساگریز، هم پر و چندمنظوره است که بویینگ استرالیا به سفارش نیروی هوایی سلطنتی استرالیا توسعه می دهد.

پهپاد MQ-28 که لقب خفاش شبح وار (Ghost Bat) را به یدک می کشد، توسط شرکت سازنده اش یعنی بویینگ برای اولین بار در توییتر به نمایش درآمد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت بویینگ اولین تصویر از پسرعموی پهپاد MQ-25 Stingray، یعنی MQ-28 Ghost Bat را در یک پایگاه هوایی آمریکا منتشر کرد.

  بویینگ ام کیو-28 گوست بت که قبلاً با نام بویینگ ایرپاور تیمینگ سیستم (ATS) و پروژه لویال وینگمن شناخته می شد، یک پهپاد شناساگریز، هم پر و چندمنظوره است که بویینگ استرالیا به سفارش نیروی هوایی سلطنتی استرالیا توسعه می دهد.

این هواپیما به عنوان یک هواپیمای تقویت کننده نیرو طراحی شده است که قادر به پرواز در کنار هواپیما های سرنشین دار برای پشتیبانی و انجام ماموریت های مستقل و با استفاده از هوش مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خفاش شبح وار، یک پهپاد رزمی جدید هم رده جنگنده چندمنظوره (عکس)

خفاش شبح وار، یک پهپاد رزمی جدید هم رده جنگنده چندمنظوره (عکس)