مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 11:302023-06-01بين الملل

آلمان درباره ناتو، آب پاکی را روی دست اوکراین ریخت


به رغم امید اوکراین برای عضویت در ناتو، وزیر خارجه آلمان اعلام کرد نمی توان درباره الحاق کشورهای حاضر در جنگ به ناتو حرف زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آلالنا بائربوک وزیر خارجه آلمان در آستانه نشست وزرای خارجه عضو ناتو، درباره پیوستن به این ائتلاف نظامی غربی آب پاکی را روی دست اوکراین ریخت.

منابع رسانه ای از اسلو پایتخت نروژ خبر دادند که موضوع الحاق اوکراین به ناتو به یکی از مسائل سوال برانگیز در نشست غیررسمی وزرای خارجه عضو این ائتلاف نظامی غربی تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک، آنالنا بائر بوک وزیر خارجه آلمان پیش از آغاز این نشست در جمع خبرنگاران مخالفت آلمان با عضویت اوکراین در ناتو در شرایط فعلی را اعلام کرد.

بائربوک در پاسخ به سوالات خبرنکاران در این باره گفت: سیاست درهای باز ناتو (برای عضویت کشورهای جدید) به قوت خود باقی است اما همزمان، مشخص است که ما نمی توانیم درباره پذیرش اعضای جدید (که) در وسط جنگ هستند، صحبت بکنیم .

وزیر خارجه آلمان در حالی آب پاکی را درباره پیوستن اوکراین به ناتو روی دست این کشور ریخته که کی یف بارها از آمریکا و متحدانش خواسته اوکراین را عضو ناتو کنند.

پیش از اظهارات وزیر خارجه آلمان، ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو در آستانه نشست غیررسمی وزرای خارجه این ائتلاف نظامی گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان درباره ناتو، آب پاکی را روی دست اوکراین ریخت

آلمان درباره ناتو، آب پاکی را روی دست اوکراین ریخت