مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-11اجتماعي

رفع 71 مورد انسداد انشعاب و خطوط فاضلاب در زنجان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: پس از بارندگی سیل آسای اخیر در شهر زنجان، 71 مورد انسداد انشعاب و خطوط فاضلاب در این شهر رفع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از رفع 71 مورد انسداد انشعاب و خطوط فاضلاب درشهر زنجان خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد 48 مورد مربوط به گرفتگی انشعابات فاضلاب، 21 مورد گرفتگی خطوط شبکه و خطوط اصلی و 2 مورد نیز مفقودی دریچه فاضلاب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود:بیشترین تعداد انسداد در شهر زنجان به ترتیب در مناطق کوی فرهنگ ، الهیه و اعتمادیه رخ داده است.

وی بیان داشت: شهرک اسلام آباد ، آزادگان ، بلوار غدیر ، دانشسرا ، سعدیه ، شهرک کارمندان ، وحیدیه ، میدان 15 خرداد ، میدان ارتش ، شهرک غرب ، اراضی پایین کوه و سرجنگلداری نیز شاهد وقوع انسداد در تاسیسات فاضلاب بوده است.

جزءقاسمی با تاکید بر ارائه خدمات شبانه روزی شرکت آب و فاضلاب به شهروندان تاکید کرد: مشترکان می توانند در صورت وقوع هرگونه حادثه ای در حوزه آب و فاضلاب، با شماره 122 تماس حاصل نموده و گزارشات خود را ارائه کنند.

لازم به توضیح است، که طراحی شبکه فاضلاب شهری بر اساس حجم فاضلاب خانگی بوده و دفع آب های سطحی در آن پیش بینی نمی شود، با این حال در بارندگی اخیر ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع 71 مورد انسداد انشعاب و خطوط فاضلاب در زنجان

رفع 71 مورد انسداد انشعاب و خطوط فاضلاب در زنجان