مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 09:002023-06-03اجتماعي

چه خبر از مدرسه وعده داده شده مخبر به مردم یک روستا؟ +فیلم


وعده ساخت یک مدرسه در سفر مخبر به شهرستان بشاگرد به مردم روستای درشهر با گذشت روز معلم تاکنون عملی نشده است ومردم این روستا در انتظار تحقق وعده هستند.

- مخبر معاون اول رییس جمهور 6 ماه قبل در سفر به بشاگرد به مسؤولان نوسازی مدارس و بنیاد برکت دستور ساخت مدرسه 3 کلاسه ظرف 6 ماه تا 14 اردیبهشت 1402 را داد   این وعده چنان دانش آموزان و مردم این روستا را خوشحال کرد که  هر روز چشم به جاده بودند تا شاید تجهیزات برای ساخت این مدرسه در کمترین زمان ممکن به این روستا آورده شود.

    با گذشت دو ماه از این وعده، این موضوع به عنوان یک  مطالبه از طرف  مردم این روستا در خبرگزاری فارس  منتشر شد، که پس از آن با دستور معاون اول، بنیاد برکت وارد عمل شد و تجهیزات پیش ساخته را برای ساخت این مدرسه تدارک دید.

حضور پیمانکاران بنیاد برکت پیش از روزهای پایانی سال 1401 در این روستا باز هم مردم این روستا را امیدوار کرد که با اتمام سال و آغاز سال جدید و روبرو شدن با تعطیلات نوروز  به موعد مقرر و تعیین شده برای آماده کردن این مدرسه نزدیک شد و این مدرسه باز هم  ساخته نشد.

      مطالبه دوم مردم این روستا بازهم در خبرگزاری فارس منتشر شد تا جدیت برای ساخت این مدرسه بیشتر شود، که پس از آن پیمانکاران این پروژه در روستا مستقر شدند و اقدامات اولیه را شروع کردند تا سازه پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه خبر از مدرسه وعده داده شده مخبر به مردم یک روستا؟ +فیلم

چه خبر از مدرسه وعده داده شده مخبر به مردم یک روستا؟ +فیلم