مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 10:302023-06-10سياسي

نشست معرفی و نقد کتاب «اصول کشورداری» برگزار شد


انجمن علمی دانشجویی جغرافیا سیاسی دانشگاه تربیت مدرس با همکاری انجمن علمی دانشجویی جغرافیای دانشگاه خوارزمی نشست معرفی و نقد کتاب «اصول کشورداری» را در دانشگاه تربیت مدرس برگزار کرد.

- انجمن علمی دانشجویی جغرافیا سیاسی دانشگاه تربیت مدرس با همکاری انجمن علمی دانشجویی جغرافیای دانشگاه خوارزمی نشست معرفی و نقد کتاب اصول کشورداری را در دانشگاه تربیت مدرس برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این نشست با حضور نویسندگان کتاب دکتر محمدرضا حافظ نیا ـ استاد دانشگاه تربیت مدرس و دکتر مراد کاویانی راد ـ دانشیار دانشگاه خوارزمی و نقادان کتاب دکتر بهادر زارعی ـ عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و دکتر ابراهیم رومینا ـ دانشیار دانشگاه تربیت مدرس، در سالن علامه جعفری دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

در این نشست علمی دکتر حافظ نیا با اشاره به ضرورت وجود چنین کتاب هایی در جامعه بر لزوم توجه سیاستمداران کشور به دانش جغرافیای سیاسی تأکید کرد.

دکتر رومینا و دکتر زارعی نیز در ادامه با طرح انتقاداتی در زمینه های مختلف از وضعیت قطع تا محتوا و ساختاربندی نکاتی را جهت بهبود این کتاب برای چاپ های بعدی مطرح کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست معرفی و نقد کتاب «اصول کشورداری» برگزار شد

نشست معرفی و نقد کتاب «اصول کشورداری» برگزار شد