مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:402023-06-12اجتماعي

برگزاری طرح پاکداشت طبیعت در کرج


رییس سازمان پسماند شهرداری کرج از طرح پاکداشت طبیعت در این شهر خبر داد و گفت: برگزاری کاهش زباله با مشارکت شهروندان میسر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا خسروی ظهر دوشنبه در حاشیه اجرای طرح پاکداشت زمین که ماه به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست برگزار شد، با اشاره به استقبال مطلوب شهروندان از این آیین، اظهار کرد: این طرح با مشارکت سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی، معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج و اداره کل محیط زیست در راستای ایجاد نگاهی مثبت و وظیفه محور در پاکداشت طبیعت اجرا شد.

وی در ادامه هدف از اجرای این طرح را علاوه بر پاکسازی طبیعت، فرهنگسازی و ایجاد حس مسئولیت در شهروندان و افزایش مشارکت اجتماعی خواند و عنوان کرد: همکارانم در سازمان پسماند علاوه بر توزیع بروشورهای زیست محیطی میان شهروندان، نسبت به توزیع کیسه زباله و دستکش اقدام کردند تا با مشارکت آنها، علاوه بر جداسازی زباله های تر از خشک، این بوستان از وجود زباله پاک گردد.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج اضافه کرد: اجرای طرح هایی نظیر پاکداشت طبیعت، موجب افزایش شور و نشاط، حس مسئولیت پذیری و ایجاد حس تعلق خاطر در شهروندان می شود؛ با توجه به استقبال خوب شهروندان از این آیین در صدد هستیم اجرای این طرح را در بوستان های دیگری از شهر نیز اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری طرح پاکداشت طبیعت در کرج

برگزاری طرح پاکداشت طبیعت در کرج