مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-06اقتصادي

مدیرعامل توزیع برق خواستار شد: تمرکز جدی بر مدیریت مصرف برق در همه بخش ها


مدیر عامل شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت: برای گذر موفق از پیک مصرف برق در تابستان پیشرو، تمرکز جدی بر مدیریت مصرف برق در همه بخش ها ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمود محمودی در جلسه هماهنگی آغاز اجرای طرح های پیک سایی برای گذر  پیک مصرف برق، با بیان اینکه بالاترین میزان پیک ثبت شده تاکنون در استان 970مگاوات بوده است، اظهار کرد: با وارد مدار شدن بار سرمایشی در استان،250 مگاوات به میزان مصرف برق استان افزوده خواهد شد.

 وی بابیان اینکه سهم عمده مصرف برق در روزهای گرم سال، استفاده از وسایل سرمایشی است، افزود: شهروندان از دور کند کولرهای آبی استفاده کنند و با سرویس دوره ای کولرهای آبی و گازی و تنظیم درجه کولرگازی روی 24 درجه سانتی گراد، علاوه بر کمک به کاهش آلایندگی محیط زیست هزینه برق مصرفی را به میزان قابل ملاحظه ای می توانند کاهش دهند.

 محمودی با اشاره به اینکه مصرف برق صنایع در استان مرکزی در بخش توزیع 45 درصد است، ادامه داد: براساس برنامه ریزی های انجام شده برای عبور از پیک مصرف برق در تابستان، صنایع می توانند در طول هفته بجز یک روز از ساعت 11صبح تا ساعت 23 به تولید خود ادامه دهند.

 وی گفت:امسال در راستای گذر از پیک بار مصرف، بخش های اداری،صنایع، کشاورزان،تجاری همکاری کامل باید داشته باشند،اما برای اینکه کمتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل توزیع برق خواستار شد: تمرکز جدی بر مدیریت مصرف برق در همه بخش ها

مدیرعامل توزیع برق خواستار شد: تمرکز جدی بر مدیریت مصرف برق در همه بخش ها