مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 08:002023-06-19ورزشي

میزبانی رویدادهای بین المللی ورزشی، فرصتی برای معرفی ظرفیتهای آذربایجان غربی


امروزه گردشگری ورزشی به عنوان یک صنعت مهم در بین کشورها در جهت رشد اشتغال، درآمد وبهبود وضعیت اقتصادی وسیاسی شناخته می شود و کشورها با رایزنی های مختلف در صدد کسب میزبانی مسابقات ورزشی همچون جام جهانی فوتبال والمپیک هستند.

- ایسنا/آذربایجان غربی امروزه گردشگری ورزشی به عنوان یک صنعت مهم در بین کشورها در جهت رشد اشتغال، درآمد وبهبود وضعیت اقتصادی وسیاسی شناخته می شود و کشورها با رایزنی های مختلف در صدد کسب میزبانی مسابقات ورزشی همچون جام جهانی فوتبال والمپیک هستند.

ایران نیز همچون اغلب کشورها درتلاش است مقصدی برای برگزاری رویداد های بسیار مهم ورزشی باشد و با کسب میزبانی این رویدادها و برگزاری آن در نقاط مختلف کشور ، ظرفیت های فرهنگی و گردشگری کشور رابه دنیا بشناساند.

سپردن میزبانی مسابقات ملی و بین المللی به شهرهای خارج از پایتخت یک ضرورت برای رشد و توسعه مناطق مختلف کشور است چرا که نقاط مختلف کشور مهد پرورش ورزشکاران در رشته های مختلف است بنابراین فرصت میزبانی هم یک مشوق برای ورزشکاران شهرستانی است وهم زمینه معرفی فرهنگ و ظرفیت های نقاط مختلف ایران را برای کشورهای خارجی و ورزشکارانی که نماینده اقص نقاط هستند را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی رویدادهای بین المللی ورزشی، فرصتی برای معرفی ظرفیتهای آذربایجان غربی

میزبانی رویدادهای بین المللی ورزشی، فرصتی برای معرفی ظرفیتهای آذربایجان غربی