مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 21:412023-06-15اجتماعي

عدم وجود مراکز دفن نخاله های ساختمانی یک چالش بزرگ در تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، الهه بیگی رییس اداره پایش و آزمایشگاه های محیط زیست استان تهران، بعدازظهر امروز در حاشیه برگزاری پویش جمع آوری نخاله های ساختمانی در شهرستان اسلامشهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از بزرگترین چالش های موجود در استان تهران نبود مراکز دفن نخاله های ساختمانی در شهرستان های استان تهران است.

وی افزود: طبق ماده 7 قانون مدیریت پسماند کنترل، مدیریت و جمع آوری پسماند در شهر بر عهده شهرداری ها و در روستاها و خارج از حریم شهرها بر عهده دهیاری ها و بخشداری ها بوده و سازمان محیط زیست فقط ناظر بر اجرای صحیح قانون است.

رییس اداره پایش و نظارت سازمان محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه پسماند نخاله های ساختمانی جزء پسماندهای عادی تلقی می شوند، بیان کرد: اگر دستگاه های مسئول و متولی امر در حوزه جمع آوری و مدیریت پسماند به وظایف قانونی خود به خوبی عمل می کردند، امروز شاهد وضعیت اسفناک، نازیبا و نامطلوب در مسیرهای دسترسی به روستا ها و جاده های اصلی و فرعی در شهرها نبودیم و حاشیه محور های مواصلاتی وضعیت بهتری داشتند.

بیگی تاکید کرد: متاسفانه عدم وجود مراکز دفن نخاله های ساختمانی در شهرستانهای استان تهران باعث شده با توجه به ساخت و سازهایی که انجام می شود، افراد فرصت طلب و سودجو با نقض قوانین،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم وجود مراکز دفن نخاله های ساختمانی یک چالش بزرگ در تهران

عدم وجود مراکز دفن نخاله های ساختمانی یک چالش بزرگ در تهران