مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 12:212023-06-18سياسي

«هماهنگ»جُنگ نیست که برای جذابیت استعداد بیاورد/خروج ازکمای20ساله


بهزاد عبدی یکی از داوران برنامه «هماهنگ» در بخشی از نشست به عتاب عوامل این برنامه به دلیل بخش هایی از اجرای سرودهای آیینی اشاره کرد! - بهزاد عبدی یکی از داوران برنامه هماهنگ در بخشی از نشست به عتاب عوامل این برنامه به دلیل بخش هایی از اجرای سرودهای آیینی اشاره کرد! خبرگزاری مهر - گروه هنر- عطیه موذن، علیرضا سعیدی: حواشی برنامه خیلی زودتر از پخش آن شروع شد؛ از طرح هماهنگ به عنوان اولین مسابقه استعدادیابی در حوزه سرود، تا کارناوال کشوری عوامل این برنامه برای پیدا کردن استعدادها، تا داورانی که بیشتر وجه بازیگری داشتند تا موسیقایی… همه این موارد باعث شد تا خیلی زود این برنامه واکنش های مختلفی بگیرد.

برنامه هماهنگ از ابتدای اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه نسیم و افق رفت و البته در زمان پخش هم درگیر حاشیه هایی شد از توقیف و حذف یک باره از آنتن تا ممیزی و.

این برنامه کاری از مجموعه ماوا از زیرمجموعه های سازمان اوج است که به تهیه کنندگی سیدمحمدصادق حسینی و کارگردانی مهدیار عقابی ساخته می شود.

بهزاد عبدی که با شروع مرحله استودیویی هماهنگ در میان داوران این برنامه دیده می شود هم در جایگاه داور و هم فراتر از آن در جایگاه مشاور، نقش مهمی در ساخت هماهنگ دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هماهنگ»جُنگ نیست که برای جذابیت استعداد بیاورد/خروج ازکمای20ساله

«هماهنگ»جُنگ نیست که برای جذابیت استعداد بیاورد/خروج ازکمای20ساله