مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 16:502023-06-06سياسي

اجرا نشدن حساب های پیشرفت و عدالت استانی پیگیری می شود


نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با گذشت 3 ماه از سال هنوز خبری از افتتاح حساب های پیشرفت و عدالت استانی نیست، اما در هفته های آینده این مساله را در مجلس از دولت پیگیری خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، شهباز حسن پور بیگلری، امروز در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور در جمع خبرنگاران در مورد تبصره 18 قانون بودجه 1402 و افتتاح حسابهای پیشرفت و عدالت در سال جاری، اظهار داشت: تا این لحظه هیچ اتفاقی در این زمینه نیفتاده است و برخلاف آنچه که وعده داده شده بود حسابهای پیشرفت و عدالت شهرستانی راه اندازی می شود، هیچ اقدام عملی رخ نداده است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس افزود: با وجود این که دولت وعده داده و مجلس در قانون بودجه مصوب کرده، باید هر دو ماه به صورت شفاف به مردم گزارش داده شود و مردم در جریان روند کار قرار بگیرند، اما هفته گذشته که بازدید میدانی از استان کرمان داشتم و با افراد مختلف صحبت کردم، در عمل اتفاقی نیفتاده است.

به گفته وی، تبصره 18 قانون بودجه یکی از اهرم های اصلی برای رونق بخشی اقتصاد کشور است و محور تولید و محور اشتغال است و موجب رشد اقتصادی می شود.

این نماینده مجلس گفت: وزیر اقتصاد نیز در همایش بورس، بانک و بیمه و صنعت مالی کشور اعلام کرد که رشد سرمایه گذاری در سال قبل 7.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرا نشدن حساب های پیشرفت و عدالت استانی پیگیری می شود

اجرا نشدن حساب های پیشرفت و عدالت استانی پیگیری می شود