مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 15:162023-06-12اجتماعي

آخرین تدابیر برای تأمین امنیت یوز های ایرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، بهرامعلی ظاهری، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به وجود پارک های ملی، مناطق تحت حفاظت و تنوع اقلیمی استان سمنان اظهار کرد: این استان دارای تنوع زیستی بی نظیری است.

وی اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در رده پستانداران و گربه سانان انقراض گونه ای نداشتیم؛ هر چند تعداد یوزپلنگ ها به شرایط اضطرار و بحرانی رسیده، اما با توجه خاصی که صورت گرفت و اقدامات خوبی که انجام شد، پارک ملی توران شاهرود تنها ایستگاه زادآور یوزپلنگ ایرانی است.

هیچ گونه بیماری واگیرداری در حیات وحش دیده نشد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان با بیان اینکه سال گذشته هیچ گونه بیماری واگیرداری در حیات وحش دیده نشد، عنوان کرد: در خصوص امنیت زیستگاهی برای ایمن سازی جاده هم دستگاه های مسؤول چه قبل و چه بعد عید پای کار آمدند و اقدامات خوبی در حال انجام است.

ظاهری ادامه داد: روشنایی مسیر پرخطر عباس آباد- میامی و نصب دوربین کنترل سرعت به ویژه برای سرعت مصوب 80 کیلومتر بر ساعت در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: قبلاً 2 دوربین کنترل سرعت در جاده عباس آباد- میامی نصب شده و قرار است در فاصله 50 تا 60 کیلومتری منطقه موردنظر 6 دوربین دیگر نصب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تدابیر برای تأمین امنیت یوز های ایرانی

آخرین تدابیر برای تأمین امنیت یوز های ایرانی