مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-19اقتصادي

تامین مالی پروژه های راهبردی و جذاب از راه های نوین مشارکتی


دبیر کمیته سرمایه گذاری و تأمین مالی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه در چهار چوب بودجه متوقف نمی شویم، گفت: تامین مالی پروژه های راهبردی و جذاب را از راه های نوین مشارکتی دنبال می کنیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ایمان اسلامیان مشاور وزیر و دبیر کمیته سرمایه گذاری و تأمین مالی وزارت راه و شهرسازی روز گذشته در دیدار با مدیران گروه تأمین مالی بانک مسکن، فرصت های سرمایه گذاری راهبردی در حوزه های مسکن و حمل و نقل را تشریح کرد.

وی از احداث شهرک های جدید، تعریف شهرک های بندری، شهرک فرودگاهی امام خمینی (ره) و اجرایی کردن تفاهم نامه های منعقد شده در حوزه مسکن با سایر دستگاه ها به عنوان اولویت های این کمیته نام برد.

اسلامیان اظهار کرد: وظیفه اصلی کمیته سرمایه گذاری و تأمین مالی وزارت راه و شهرسازی، تسهیلگری، رفع موانع و همسو سازی ظرفیت های وزارتی و مردمی در به ثمر نشاندن طرح ها و پروژه های حیاتی و اصلی است که تأمین کننده نیازهای اساسی مردم در حوزه مسکن و حمل نقل خواهد بود.

مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: در شرایطی که برخی ساز و کارهای سرمایه گذاری برای مردم اطمینان بخش نیست و نقدینگی ها به سمت بازارهای سودا محور میل می کند، پروژه های وزارت راه و شهرسازی و فرصت های ویژه در این حوزه، بیشترین و منطقی ترین ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مالی پروژه های راهبردی و جذاب از راه های نوین مشارکتی

تامین مالی پروژه های راهبردی و جذاب از راه های نوین مشارکتی