مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 09:552023-06-01پزشكي

افزایش ضریب اطمینان از نتایج آزمایشات خون با افزودنی های خون گیری داخلی


ژل جدا کننده سرم خون و همچنین تسریع کننده انعقاد خون از مهمترین افزودنی های لوله های خون گیری است که محققان یکی از شرکت های دانش بنیان به فرمولاسیون تولید این نوع افزودنی ها دست یافته است.

- ژل جدا کننده سرم خون و همچنین تسریع کننده انعقاد خون از مهمترین افزودنی های لوله های خون گیری است که محققان یکی از شرکت های دانش بنیان به فرمولاسیون تولید این نوع افزودنی ها دست یافته است.

عادل صمدی مدیر یکی از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه سلامت در گفت وگو با ایسنا، تهیه مواد اولیه و محصولات مورد استفاده در صنایع پزشکی و بهداشتی از جمله ژل های جداکننده سرم خون و لوله های خون گیری جهت تهیه سرم خون و تسریع کننده انعقاد خون را از جمله دستاوردهای این شرکت نام برد.

وی ادامه داد: از مهمترین افزودنی هایی که در این لوله ها استفاده می شود، ژل جدا کننده سرم خون و همچنین تسریع کننده انعقاد خون است که ما این افزودنی ها را با کیفیت بالا تولید کرده ایم.

صمدی، لوله های خون گیری را جزو نیازمندی های اولیه و بسیار مهم سیستم های درمانی هر کشوری دانست و اظهار کرد: بسیاری از آزمایشات خون نیازمند جداسازی سرم خون هستند که ما ژل جداکننده سرم خون را به تولید رساندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ضریب اطمینان از نتایج آزمایشات خون با افزودنی های خون گیری داخلی

افزایش ضریب اطمینان از نتایج آزمایشات خون با افزودنی های خون گیری داخلی