مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-14اجتماعي

نیروی انسانی مورد نیاز مدارس استان بوشهر تامین می شود


مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان بوشهر از برنامه ریزی های لازم برای تامین نیروی انسانی درمدارس در سال تحصیلی جدید و رفع کمبودها در این زمینه در استان بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمدالله اژدری ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه توسعه سنواتی آموزش و پرورش شهرستان دیلم با ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در حوزه ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی گذشته، اظهار داشت: علیرغم تمام تلاش ها، با توجه به تعداد زیاد بازنشستگی نیروها، امسال در استان شرایط سختی برای ساماندهی نیروها داریم که سعی بر کم کردن این موضوع داریم.

وی افزود: لازمه شروع سال تحصیلی مطلوب، توجه به سرمایه انسانی مدارس است و به این منظور برنامه ریزی توسعه سنواتی، محاسبه مؤلفه های مؤثر بر نیروی انسانی شامل خروجی و ورودی نیروی انسانی، نسبت دانش آموز به معلم، نسبت نیروی پشتیبانی به کل نیروی انسانی توسط کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش و شهرستان مناطق آموزشی محاسبه و نیروی انسانی مورد نیاز برای سال تحصیلی آینده مشخص شده است.

مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با توجه به ممنوعیت بکارگیری نیروهای آزاد و خریدخدمات در سال تحصیلی پیش رو، با استفاده از افزایش ضریب اشتغال همکاران رسمی و پیمانی به شیوه حق التدریس،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انسانی مورد نیاز مدارس استان بوشهر تامین می شود

نیروی انسانی مورد نیاز مدارس استان بوشهر تامین می شود