مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 20:352023-06-17پزشكي

کدام رژیم های غذایی ممکن است باعث چاقی شوند؟


متخصص تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به اینکه رژیم های غذایی روزه داری متناوب علیرغم کارایی بالا اما در برخی افراد اثر عکس دارد، - متخصص تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به اینکه رژیم های غذایی روزه داری متناوب علیرغم کارایی بالا اما در برخی افراد اثر عکس دارد، گفت: برخی به این دلیل که ساعاتی از روز را گرسنه می شوند و یا با محدودیت کالری مواجه اند، در بازه زمانی آزاد بی رویه غذا می خورند و کالری بیشتری دریافت می کنند و چاق تر از قبل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر احسان حجازی درباره رژیم های روزه داری متناوب توضیحاتی داد و اظهار کرد: چاقی و اضافه وزن آورده زندگی مدرن است؛ موضوعی که افراد را ترغیب به استفاده از راهکارهای سریع برای کاهش وزن می کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از روش های مورد توجه جوامع مدرن و افراد با مشغله زیاد، رژیم های روزه داری متناوب یا فستینگ است، افزود: این رژیم ها اصولا برای افرادی است که حوصله و صبوری کنترل دریافت و شمارش کالری را ندارند.

حجازی گفت: رژیم روزه داری متناوب شش روش دارد که ساده ترین حالت آن 12 ساعت روزه داری است که ساعاتی از آن را در خواب می گذرانیم؛ در این روش فرد 12 ساعت از شبانه روز را چیزی نمی خورد به طور مثال از هشت صبح تا هشت شب صرف غذا آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام رژیم های غذایی ممکن است باعث چاقی شوند؟

کدام رژیم های غذایی ممکن است باعث چاقی شوند؟