مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-06فناوري

مایکروسافت به دلیل نقض حریم کودکان 20میلیون دلار غرامت می دهد


مایکروسافت  20 میلیون دلار غرامت برای تسویه اتهامات کمیسیون فدرال تجارت آمریکا مبنی بر نقض «قانون حفاظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان»(COPPA) می پردازد.

- مایکروسافت  20 میلیون دلار غرامت برای تسویه اتهامات کمیسیون فدرال تجارت آمریکا مبنی بر نقض قانون حفاظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان (COPPA) می پردازد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از انگجت، در شکایتی که وزارت دادگستری آمریکا از جانب کمیسیون فدرال تجارت ثبت کرده، این وزارتخانه شرکت فناوری مذکور را به جمع آوری اطلاعات کاربران ایکس باکس و نگهداری آنها حتی بدون رضایت والدین شان متهم کرده است.

کاربران برای آنکه بتوانند از بازی های ایکس باکس وسرویس هایی مانند ایکس باکس لایو استفاده کنند، باید در یک حساب کاربری ثبت نام و اطلاعات خصوصی از جمله نام کامل، آدرس ایمیل و محل تولدشان را ذکر کنند.

تا 2021 میلادی از کاربران ایکس باکس خواسته می شد تا شماره موبایل خود را اضافه و با سیاست تبلیغات مایکروسافت موافقت کنند.

کمیسیون فدرال تجارت آمریکا متوجه شد مایکروسافت پس از آنکه از کاربران زیر 13 سال خواسته تا اطلاعات خصوصی شان را فراهم کنند، خواستار رضایت والدینشان برای ایجاد حساب کاربری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مایکروسافت به دلیل نقض حریم کودکان 20میلیون دلار غرامت می دهد

مایکروسافت به دلیل نقض حریم کودکان 20میلیون دلار غرامت می دهد