مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 10:402023-06-12پزشكي

تولید کیت های آنژیوپلاستی برای اولین بار


کیت های آنژیوپلاستی یکبار مصرف برای اولین بار در یک واحد فناور در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران تولید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، یک شرکت دانش بنیان از واحدهای فناور سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برای اولین بار در کشور موفق به تولید کیت های آنژیوپلاستی یکبار مصرف مورد استفاده در عمل آنژیوپلاستی شد.

کیت های یکبار مصرف آنژیو تجهیزات مورد نیاز جراحان برای بیماری های قلبی عروقی است که یک واحد فناور سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران توانسته به دانش فنی طراحی و تولید آن دست یابد این کیت شامل چهار قطعه می باشد که این شرکت توانسته با انتخاب بهترین نمونه موجود در بازار آنژیو را تولید کند که شامل وایکانکتوری باشد که دو دریچه داشته باشد.

محصول کیت آنژیو در عمل های آنژیوپلاستی مورد استفاده قرار می گیرد و وسیله ای برای کنترل میزان حجم خونی که بیمار حین آنژیوپلاستی از دست می دهد، می باشد.

یکی از چالش های اصلی در تولید این محصول زیست سازگاری مواد آن است که برای ساخت این محصول از مواد اولیه داخلی استفاده شده است که این مواد اولیه همه آزمون های زیست سازگاری را پاس کرده است و در این محصول از دو دریچه استفاده شده که یک دریچه ثابت و هموستاتیک که از ویژگی های برتر این محصول محسوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کیت های آنژیوپلاستی برای اولین بار

تولید کیت های آنژیوپلاستی برای اولین بار