مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 10:402023-05-28سياسي

از اشتغال بانوان سرپرست خانوار تا فعالیت 900 قرآن آموز در امامزاده عبدالله شهر ری


مدیر آستان مقدس امامزاده عبدالله شهر ری به تشریح فعالیت های مختلف در این آستان مقدس پرداخت و گفت: در دو سال اخیر 463 نفر از بانوان سرپرست خانوار در فعالیت های مختلف مرتبط با این آستان مقدس مشغول به کار شدند.

- مدیر آستان مقدس امامزاده عبدالله شهر ری به تشریح فعالیت های مختلف در این آستان مقدس پرداخت و گفت: در دو سال اخیر 463 نفر از بانوان سرپرست خانوار در فعالیت های مختلف مرتبط با این آستان مقدس مشغول به کار شدند.

  حجت الاسلام جواد علیرضایی -مدیر آستان مقدس امامزاده عبدالله شهر ری- در گفت وگو با ایسنا به فعالیت های قرآنی در آستان مقدس امامزاده عبدالله اشاره و اظهار کرد: در این آستان دارالقرآنی تأسیس شده است که از فعال ترین دارالقرآن های بقاع کل کشور است، در این دارالقرآن حدود 900 قرآن آموز در رشته های مختلف قرآنی در همه فصول سال تربیت شده است.

وی در خصوص اساتید این دارالقرآن افزود: اساتید دارالقرآن از خدام افتخاری حوزه قرآنی این آستان مقدس هستند، این افراد بدون هیچ حقوق و مزایا به صورت افتخاری مشغول به آموزش قرآن هستند.

مدیر آستان مقدس امامزاده عبدالله شهر ری در خصوص فعالیت های فرهنگی در امامزاده عبدالله گفت: فعالیت های فرهنگی در هر بقعه ای به طور مستمر در جریان است؛ در همه ایام سال شهادت ها، ولادت ها، مجالس بزرگ برپا می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اشتغال بانوان سرپرست خانوار تا فعالیت 900 قرآن آموز در امامزاده عبدالله شهر ری

از اشتغال بانوان سرپرست خانوار تا فعالیت 900 قرآن آموز در امامزاده عبدالله شهر ری