مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 21:252023-06-19اجتماعي

فرصت ثبت نام فرهنگیان برای نقل و انتقالات تا 10 تیر در سامانه است


مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تاکید کرد: فرصت ثبت نام فرهنگیان در این استان برای نقل و انتقالات تا 10 تیرماه در سامانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا عزتی امروز دوشنبه در جلسه کار گروه توسعه مدیریت آموزش و پرورش لرستان با اشاره به تدوین برنامه سالانه تحصیلی 1403-1402 اظهار داشت: این برنامه باید منطبق با سیاست های فوری وزیر و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تکمیل و تبیین شود.

وی با بیان اینکه فرصت ثبت نام فرهنگیان برای نقل انتقالات در سامانه My.

medu.

ir تا 10 تیر ماه برای داخل استان و شش تیرماه برای خارج استان پایان می یابد، افزود: نقل و انتقالات فقط در بستر سامانه و با توجه به شرایط از جمله نیاز و مازاد مبدا و مقصد انجام می گیرد و این موضوع به ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق واگذار شده و همکاران از مراجعه حضوری برای نقل و انتقالات به اداره کل خودداری کنند.

مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش لرستان نیز گفت: تبدیل وضعیت نیروهای اداری و آموزشی و ساماندهی نیروها بر اساس شرایط، نیاز و مازاد محل خدمت در حال انجام است.

محمد بابایی به برگزاری فرایند تکمیلی و مصاحبه آموزگاران ماده 28 اشاره کرد و افزود: 16 گروه ارزیاب مرد و زن آمادگی دارند تا پس از اعلام نتایج پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری و آموزگار استثنایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت ثبت نام فرهنگیان برای نقل و انتقالات تا 10 تیر در سامانه است

فرصت ثبت نام فرهنگیان برای نقل و انتقالات تا 10 تیر در سامانه است