مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 23:052023-06-19اقتصادي

توزیع 50 تن شکر بسته بندی با نرخ مصوب در شهر همدان


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: میزان 50 تن شکر بسته بندی در شهر همدان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله ربانی مهر دوشنبه در جلسه تنظیم بازار شهرستان همدان که در سالن جلسات فرمانداری همدان برگزار شد، با تاکید بر تشدید نظارت ها در بازار همدان گفت: با هدف نظارت بر کالاهای اساسی در بازار همدان گشت های مشترک تشدید خواهد شد و نظارت ها افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه در 3 ماه اخیر نظارت و بازرسی بر بازار سه برابر شده است و تشکیل پرونده برای متخلفین افزایش داشته است؛ اظهار کرد: اولویت نظارت ها در بازار کالاهای اساسی مردم بالاخص خوراکی ها، نانوایی ها، رستوران ها و فروشگاه ها می باشد و کالاها باید با قیمت مصوب به فروش برسد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان خاطرنشان کرد: میزان 50 تن شکر بسته بندی با قیمت مصوب در شهر همدان توزیع شده که باید جهاد کشاورزی با همکاری اصناف بر توزیع شکر در بازار نظارت داشته باشد.

ربانی مهر یادآور شد: با بخشنامه معاون اول رییس جمهور مالیات بر ارزش افزوده شکر از 9 به 1 درصد کاهش پیدا کرد که هدف اصلی کاهش قیمت شکر در بازار بوده است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات نانوایی ها در سطح شهرستان و استان در حال پیگیری است و باید نانوایی های روستایی و مناطق گردشگری در اولویت اختصاص سهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 50 تن شکر بسته بندی با نرخ مصوب در شهر همدان

توزیع 50 تن شکر بسته بندی با نرخ مصوب در شهر همدان