مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 18:352023-06-17سياسي

بهره برداری از پیشرفته ترین دستگاه نقشه برداری قلب جهان در بابل


مدیر گروه قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی بابل از بهره برداری پیشرفته ترین و جدیدترین دستگاه نقشه برداری قلب جهان در بیمارستان آیت الله روحانی (ره ) بابل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس شهرستان بابل، محمد تقی هدایتی طی گفت و گویی اعلام کرد: بخش الکتروفیزیولوژی از سال 1389 در دانشگاه علوم پزشکی بابل شروع به فعالیت کرد که با ترافیک بسیار بالای بیماران از استان مازندران و استان های همجوار مواجه بود.

وی افزود: با توجه به حجم زیاد مراجعان به دلیل بی نظمی قلبی باید به دنبال دستگاهی با خدمات جدیدتر و پیشرفته تر می رفتیم که به همت مسوولان دانشگاه و نماینده مردم بابل در مجلس و مشارکت خیرین مجوز و منابع مالی تامینوو دستگاه خریداری شد.

هدایتی خاطرنشان کرد: دستگاه پیشرفته فوق تخصصی نقشه برداری سه بعدی الکتریکی قلب، نخستین دستگاهی است که در بین پنج دانشگاه علوم پزشکی شمال کشور و حتی شهرهای بزرگ کشور در این دانشگاه نصب و راه اندازی شد.

مدیر گروه قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه از این نوع دستگاه تنها سه عدد وارد کشور شد، اظهار کرد: پس از رایزنی یک دستگاه به دانشگاه علوم پزشکی بابل اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه این دستگاه با مشارکت خیرین و با قیمت نزدیک به 10 میلیارد ریال با ارز نیمایی خریداری شد، بیان کرد: 500 میلیون تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پیشرفته ترین دستگاه نقشه برداری قلب جهان در بابل

بهره برداری از پیشرفته ترین دستگاه نقشه برداری قلب جهان در بابل