مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 09:552023-06-01سياسي

تصویب لایحه افزایش سقف بدهی در مجلس نمایندگان آمریکا


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، مجلس نمایندگان آمریکا توافقی را که بین «جو بایدن» رییس جمهور و «کوین مک کارتی» رییس مجلس نمایندگان آمریکا برای افزایش سقف بدهی این کشور قبل از ضرب الاجل «نکول بدهی» در 5 ژوئن به دست آمده بود، - مجلس نمایندگان آمریکا توافق بین جو بایدن رییس جمهور و کوین مک کارتی رییس مجلس نمایندگان آمریکا را برای افزایش سقف بدهی این کشور قبل از ضرب الاجل پنجم ژوئن، با 314 رأی موافق تصویب کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، مجلس نمایندگان آمریکا توافقی را که بین جو بایدن رییس جمهور و کوین مک کارتی رییس مجلس نمایندگان آمریکا برای افزایش سقف بدهی این کشور قبل از ضرب الاجل نکول بدهی در 5 ژوئن به دست آمده بود، تأیید کرد.

این لایحه چند روز قبل از تاریخی که پیش بینی می شد منابع مالی آمریکا برای پرداخت صورت حساب های خود تمام شود، در مجلس نمایندگان این کشور تصویب شد.

اعضای مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه با 314 رأی موافق در مقابل 117 رأی مخالف قانون موسوم به قانون مسئولیت مالی را تصویب کردند.

این لایحه اکنون قرار است به مجلس سنا ارسال شود، جایی که از حمایت چاک شومر رهبر اکثریت و میچ مک کانل رهبر اقلیت این مجلس برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب لایحه افزایش سقف بدهی در مجلس نمایندگان آمریکا

تصویب لایحه افزایش سقف بدهی در مجلس نمایندگان آمریکا