مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 08:002023-06-13بين الملل

طوفان حاره ای پاکستان را به حالت آماده باش درآورد


با نزدیک تر شدن طوفان حاره ای موسوم به «بی پارجوی» به سواحل جنوب پاکستان، نهادهای مدیریت بحران ملی و نیروهای مسلح این کشور برای رویارویی با هرگونه وضعیت غیرعادی به حالت آماده باش درآمده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از رسانه های دولتی پاکستان، اداره هواشناسی این کشور هشدار داد که حرکت طوفان حاره ای با سرعت تمام ادامه دارد و پیش بینی می شود تا اواخر امروز به نوار ساحلی و تبعات آن مانند بارش شدید باران به خشکی می رسد.

مسئولان سازمان مدیریت بحران ملی پاکستان و نهادهای ایالتی آن اعلام کردند که بیش از 32 هزار نفر از مناطق سواحلی به دیگر اماکن امن منتقل شده اند و همزمان 60 ساختمان و واحدهای مسکونی در نزدیکی بندر کراچی و سواحل آن نیز تخلیه شدند.

همزمان نیروهای ارتش پاکستان برای کنترل فضای عمومی و جلوگیری از هرگونه وضعیت ناخشنود در مناطق ساحلی این کشور از جمله بنادر مستقر شده و وضعیت منع آمد و رفت ویژه در نوار ساحلی و ممنوعیت حرکت قایقرانی، ماهیگیری و تردد کشتی ها در مناطق فراساحلی نیز اعمال شده است.

سازمان مدیریت بحران ملی پاکستان اعلام کرد که طوفان بی پارجوی تا شب گذشته به فاصله 500 کیلومتری از بندر کراچی رسیده و سرعت آن بین 70 تا 80 کیلومتر در ساعت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان حاره ای پاکستان را به حالت آماده باش درآورد

طوفان حاره ای پاکستان را به حالت آماده باش درآورد