مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:012023-06-20سياسي

دستگاه های متولی برنامه های اوقات فراغت از موازی کاری پرهیز کنند


معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی گفت: از دستگاه های متولی خواستاریم در اجرای برنامه های اوقات فراغت جوانان از موازی کاری پرهیز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدرضا طالبی صبح سه شنبه در گفت و گو با رسانه ها با اشاره به برنامه های دشمن برای انحراف جوانان، بیان کرد: دشمن، جنگ نرم در حوزه های مختلف را برنامه ریزی کرده تا با ایجاد شک و تردید مبانی فکری و اعتقادی را از طریق ابزاری که در دست دارند، هدف گیرند.

وی نقش دشمن در جنگ نرم علیه جوانان و نوجوانان پر رنگ است، افزود: استحاله فکری نوجوانان و سوق دان آنها به سمت پوچ گرایی، غرب گرایی و هویت زدایی از برنامه های دشمن بوده تا نوجوانان و جوانان به سمت خود کشی جهت دهی شوند.

طالبی با بیان اینکه اگر ذهن جوان ما توسط دشمن مدیریت شود آسیب های زیادی را به دنبال خواهد شد، اظهار کرد: دشمن در بسیاری از حوزه ها ما را تحریم کرده اما اینترنت و فضای مجازی را روز به روز را تقویت می کند چراکه نهایت استفاده را از آن می برد.

وی با بیان اینکه یکی از ابزارهای دشمن را ترویج و توزیع مواد مخدر، گفت: بسیاری از آسیب های اجتماعی ما همانند بزه کاری ها، زباله گردی و تکدی گری ریشه در مواد مخدر دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: یکی دیگر از ابزار دشمن برای به دست گرفتن ذهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های متولی برنامه های اوقات فراغت از موازی کاری پرهیز کنند

دستگاه های متولی برنامه های اوقات فراغت از موازی کاری پرهیز کنند