مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-03سياسي

هشدار فرمانداری قزوین در خصوص عملکرد منفی برخی از بهره برداران معادن


معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری قزوین گفت: عدم رعایت استانداردهای مورد تاکید قانون در رابطه با حمل نقل بار توسط برخی بهره برداران معادن، - محمدحسین افشار در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: بخش قابل توجهی از راه های مواصلاتی روستایی شهرستان قزوین بر اثر حمل غیرمجاز بار، توسط معادن، عدم رعایت قوانین از طرف بهره برداران و عدم نظارت دقیق دستگاه های متولی دچار مشکلات فراوانی هستند.

وی تأکید کرد: از این رو عمل به مصوبات شورای معادن استان و شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری از طرف دستگاه های متولی و بهره برداران باید تسریع شود و در این زمینه تاخیر پذیرفتنی نیست.

این مقام مسئول افزود: در این بخش باید نسبت به نصب باسکول، ایجاد و استقرار دفاتر صدور بارنامه در محل معادن، الزام به فعالیت ماشین آلات دارای کارت هوشمند، استفاده از مسیرهای جایگزین و هوشمندسازی فرآیند نظارت و حضور موثر ناظرین اقدام کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری قزوین بیان کرد: عدم رعایت مسائل مطرح شده توسط بهره برداران معادن، خطرات و اثرات سوء زیادی را به همراه دارد، به طوری که در مواردی شاهد هستیم این بی قانونی، مخاطرات جانی را برای اهالی و مترددین راه ها ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فرمانداری قزوین در خصوص عملکرد منفی برخی از بهره برداران معادن

هشدار فرمانداری قزوین در خصوص عملکرد منفی برخی از بهره برداران معادن