مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-21سياسي

ستاد انتخابات کرمانشاه به طور رسمی از امروز آغاز به کار کرد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به رعایت اصل بی طرفی، گفت: ستاد انتخابات در کرمانشاه به طور رسمی از امروز آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی شعبانی ظهر چهارشنبه در اولین جلسه ستاد انتخاباتی کرمانشاه که به ریاست استاندار کرمانشاه با حضور اعضای ستاد انتخاباتی در دفتر استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور استان کرمانشاه فعالیت ستاد انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از امروز 31 خردادماه آغاز خواهد شد و در نهایت انتخابات در روز جمعه 11 اسفند 1402 در سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری انتخاباتی امن، بی طرف و در فضای رقابتی کاملاً سالم برای شرکت کنندگان را در نظر داریم تا در انتخابات پیش رو نیز مانند سایر انتخابات استان سربلند خارج شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به اینکه مقدمات شروع به کار ستاد انتخاباتی در استان کرمانشاه از روزهای گذشته مهیا شده، تصریح کرد: با این وجود این ستاد از امروز به طور رسمی کار خود را آغاز کرده و با ایجاد شرایطی آرام مردم با آسایش و خیال راحت در انتخابات حضور پیدا کنند و در پاسداشت و امانتداری آرا مردم تمام تلاش و توان خود را به کار خواهیم گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد انتخابات کرمانشاه به طور رسمی از امروز آغاز به کار کرد

ستاد انتخابات کرمانشاه به طور رسمی از امروز آغاز به کار کرد