مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 17:152023-06-20ورزشي

عدم فرهنگ سازی، نگاه های مثبت را نسبت به ازدواج گرفته است


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه نگاه مثبت نسبت به ازدواج به دلیل عدم فرهنگ سازی درست وجود ندارد، گفت: در آینده نزدیک در خراسان جنوبی مرکز فعال انتخاب همسر ایجاد خواهد شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه نگاه مثبت نسبت به ازدواج به دلیل عدم فرهنگ سازی درست وجود ندارد، گفت: در آینده نزدیک در خراسان جنوبی مرکز فعال انتخاب همسر ایجاد خواهد شد.

محسن قطبی، امروز سه شنبه 30 خرداد در نشست خبری به مناسبت هفته ازدواج اظهار کرد: حدود 2 تا 3 هزار جوان کارمند مجرد در استان داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه اقتصاد بحث اول در حوزه اردواج و تشکیل خانواده نیست، افزود: موضوع اصلی گره های ذهنی است که در بین جوانان وجود دارد و در بین خانواده ها نیز اشاعه پیدا می کند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ادامه داد: جشنواره مطلع مهر با حضور 200 کارمند مجرد ادارات برگزار شد و طی آن تعدادی از اساتید و مشاوران مجرب، آموزش های لازم را در مورد اهمیت تشکیل خانواده و فرزندآوری در کارگاه مربوطه ارائه کردند.

قطبی تصریح کرد: نگاه مثبت نسبت به ازدواج به دلیل عدم فرهنگ سازی درست وجود ندارند و جوانان خوراک خود را از فضای مجازی که در دست دشمن بوده می گیرند و یا گزینه مناسب با شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم فرهنگ سازی، نگاه های مثبت را نسبت به ازدواج گرفته است

عدم فرهنگ سازی، نگاه های مثبت را نسبت به ازدواج گرفته است