مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 22:052023-06-14سياسي

موافقت با تهاتر ساختمان «خانه شهر» با ساختمان فرمانداری کرمان


در نشست عمومی شورای شهر کرمان با تهاتر پایاپای ساختمان «خانه شهر» با شرط حفظ، نگهداری و بازسازی و مرمت این مجموعه، با ساختمان فرمانداری شهرستان کرمان موافقت شد.

- کرمان-در نشست عمومی شورا، با تهاتر پایاپای ساختمان خانه شهر ، با شرط حفظ، نگهداری و بازسازی و مرمت این مجموعه، با ساختمان فرمانداری شهرستان کرمان موافقت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شورای شهر کرمان، در نشست عمومی اخیر این شورا، با تهاتر پایاپای ساختمان خانه شهر از مراکز دارای سابقه فرهنگی و خاطره انگیز در ذهن مردم کرمان، با شرط حفظ، نگهداری و بازسازی و مرمت این مجموعه، با ساختمان فرمانداری شهرستان کرمان موافقت شد.

رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر کرمان در این نشست، که با حضور رییس و سایر اعضای شورا، شهردار برگزار شد، به مکاتبه شورای اسلامی شهر با استانداری کرمان و دیدار اعضای این شورا با استاندار کرمان پیرامون ساختمان خانه شهر اشاره کرد و گفت: پیشنهاد و درخواست استانداری کرمان این بود که در راستای حفاظت بیشتر از مجموعه خانه شهر و از آنجاکه خانه شهر در مجاور استانداری قرار دارد، ملک خانه شهر که در تملک شهرداری کرمان است، با یکی از املاک استانداری تهاتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با تهاتر ساختمان «خانه شهر» با ساختمان فرمانداری کرمان

موافقت با تهاتر ساختمان «خانه شهر» با ساختمان فرمانداری کرمان