مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 08:352023-06-03اقتصادي

کمک بیش از4میلیارد تومانی قمی ها برای تکمیل صحن حضرت زینب(س)


مردم قم در گردهمایی طلایه داران ساخت صحن حضرت زننب (س) در کربلای معلا برای تکمیل این پروژه بیش از 4 میلیارد تومان کمک مالی کردند.

- قم- مردم قم در گردهمایی طلایه داران ساخت صحن حضرت زننب (س) در کربلای معلا برای تکمیل این پروژه بیش از 4 میلیارد تومان کمک مالی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، گردهمایی طلایه داران ساخت صحن حضرت زینب (س) در کربلای معلا، شامگاه جمعه با حضور خیرین و اقشار مختلف مردم قم در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران به منظور جلب حمایت های مالی برای تکمیل این پروژه برگزار شد.

طرح توسعه حرم حضرت سیدالشهدا (ع) و حضرت قمر بنی هاشم (ع) و نیز بین الحرمین در سه صحن اصلی شامل صحن امام حسین (ع)، صحن حضرت زینب (س) و صحن امام زمان (عج) طراحی شده که طرح توسعه حرم امام حسین (ع) به مساحت 38 هکتار در چهار مرحله اجرا خواهد شد که فاز نخست این طرح در قالب صحن حضرت زینب (س) به همت ستاد بازسازی عتبات در حال احداث است.

ساخت صحن حضرت زینب (س) جزیی از طرح جامع توسعه حرمین کربلای معلی است که در چهار طبقه در ضلع جنوبی و غربی حرم مطهر و حد فاصل درب های ورودی باب الرأس و باب القبله همچنین اماکن مقدسی چون خیمه گاه و تل زینبیه احداث می شود و فضای صحن شامل دو طبقه زیرزمین و یک طبقه همکف و طبقه فوقانی خواهد بود زائرانی که در ایام اربعین حسینی در کربلای معلا حضور می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک بیش از4میلیارد تومانی قمی ها برای تکمیل صحن حضرت زینب(س)

کمک بیش از4میلیارد تومانی قمی ها برای تکمیل صحن حضرت زینب(س)