مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 00:052023-06-08سياسي

پیش بینی بارش 84 میلی متری در استانی با بارندگی متوسط سالانه کمتر از 120 میلیمتر!


استاندار سمنان با حضور در شهرستان گرمسار و جلسه اضطراری مدیریت بحران از نزدیک در جریان آخرین وضعیت سیل در این شهرستان قرار گرفت.

- پیش بینی بارش 84 میلی متری در استانی با بارندگی متوسط سالانه کمتر از 120 میلیمتر! ایسنا/سمنان استاندار سمنان با حضور در شهرستان گرمسار و جلسه اضطراری مدیریت بحران از نزدیک در جریان آخرین وضعیت سیل در این شهرستان قرار گرفت.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان شامگاه 18خردادماه با سفر به سه شهرستان غربی استان و حضور در جلسه مدیریت بحران گرمسار اظهار کرد: مجموعه پرسنل و مدیران دستگاه های اجرایی ستاد مدیریت بحران شهرستان گرمسار باید در آماده باش کامل باشند.

وی با اشاره به احتمال وجود افراد در راه مانده و اسکان اضطراری مسافران گفت: آموزش و پرورش به صورت کامل ، متولی امر اسکان مسافران و افراد آسیب دیده احتمالی از وقوع حادثه است و لذا ضروری است تا تمامی تدابیر در این خصوص اندیشیده شود.

استاندار سمنان تاکید کرد: مجموعه هلال احمر ، پیش بینی لازم در خصوص تامین بسته های غذایی و همچنین اسکان احتمالی مسافران و امدادرسانی را مورد توجه قرار دهد.

وی افزود: حضور عوامل راهداری و پلیس راه در مسیرهای حادثه خیز ، به ویژه در جاده اصلی امر بسیار مهمی است و باید تلاش کرد تا در مواقع بحران احتمالی ، این محور مسدود نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش 84 میلی متری در استانی با بارندگی متوسط سالانه کمتر از 120 میلیمتر!

پیش بینی بارش 84 میلی متری در استانی با بارندگی متوسط سالانه کمتر از 120 میلیمتر!