مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-17اقتصادي

اولین جلسه کمیته تشخیص صلاحیت انبوه سازی برگزار شد


در جلسه کمیته تشخیص صلاحیت انبوه سازان قزوین تعداد 6 پرونده انبوه سازی مورد بررسی قرار گرفت تا پروانه صلاحیت مربوطه برای متقاضیان صادر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید علی هاشمی با اشاره به اینکه صدور پروانه اشتغال به کار انبوه سازی افراد حقیقی و حقوقی در این کمیته بررسی خواهد شد اظهار کرد: در این جلسه تعداد 6 پرونده انبوه سازی مورد بررسی قرار گرفت که شامل 2 مورد صدور پروانه 4 مورد تمدید پروانه برای متقاضیان بود.

وی افزود: به اشخاص حقیقی و حقوقی که توانمندی مدیریت و مسئولیت پدید آوری طرح ها و تأمین جذب سرمایه و مدیریت تولید و عرضه مسکن و ساختمان، با استفاده از فناوری های نوین ساختمان را دارند پروانه انبوه سازی اعطا می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی قزوین بیان کرد: در این کمیته موارد دارای امتیاز در ارزیابی متقاضیان صدور پروانه انبوه سازی اعم از مدرک تحصیلی، توان مالی، سوابق حرفه ای انجام شده و مطلوبیت کارهای انجام شده مورد بررسی قرار می گیرد.

این مسئول عنوان کرد: بنا بر مصوبه هیأت چهارنفره استان برای مالکینی که قصد ساخت ساختمان دارای 10 واحد مسکونی یا بیشتر دارند و یامالکینی که به طور همزمان 2 پروانه ساختمانی به نام آنها صادر شده باشد، انبوه ساز محسوب می شوند و صدور پروانه ساختمانی برای آنها مشروط به داشتن پروانه اشتغال به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جلسه کمیته تشخیص صلاحیت انبوه سازی برگزار شد

اولین جلسه کمیته تشخیص صلاحیت انبوه سازی برگزار شد