مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-16سياسي

کارکرد فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی/ ازدواج آسان را ترویج دهیم


نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی با تقدیر از تلاش و خدمات سازمان تبلیغات اسلامی ازآن به عنوان نهادی با هویت دینی و کارکرد فرهنگی و آموزشی یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نمازجمعه ساری با بیان اینکه آخرت انسان با تقوا و ایمان آباد می شود، خواستار رعایت حد و حدود احکام الهی شد و گفت: باید به حرام و حلال الهی توجه کرد و احترام گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به فرمایش حضرت امام جواد علیه السلام، انتظار فرج را از بهترین اعمال شیعیان در عصر انتظار دانست و با گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله گفت: باید جوانان از زندگی و سیره این بزرگواران الگو بگیرند و باید ازدواج آسان را در جامعه ترویج کنیم.

امام جمعه ساری فرهنگ سازی برای ازدواج آسان را ضروری دانست و گفت: همانگونه که در بسیاری از زمینه ها دارای خیرین هستیم، خیرین ازدواج آسان نیز باید شکل گیری شود زیرا بسیاری از جوانان به دلیل نداشتن تمکن، ازدواج نمی کنند.

وی با اشاره به روز جهانی بیابان زدایی از منابع طبیعی محیط زیست و جهاد کشاورزی خواست تابه مسئله بیابان زایی و از بین رفتن نباتات توجه کنند و گفت: باید به فکر بیابان زایی و احیای جنگل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکرد فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی/ ازدواج آسان را ترویج دهیم

کارکرد فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی/ ازدواج آسان را ترویج دهیم