مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 20:102023-06-12سياسي

تخریب جدیدی در دیواره پل زمانخان رخ نداده است


معاون میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری ضمن تکذیب خبر تخریب جدید در پل زمانخان سامان، گفت: در این مسیر تورها و مسابقات رفتینگ انجام می شود و با پایین آمدن سطح آب سنگ های بزرگ برای قایق ها مشکل ایجاد می کرد از این رو تعدادی از این موانع بدون هیچ گونه آسیبی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به دلیل بارش سنگین برف طی زمستان سال گذشته بخشی از صخره های دیواره شمالی پُل تاریخی زمانخان سامان فروریخت.

خبرنگار این رسانه 16 بهمن ماه 1401 در مصاحبه با قدرت الله ولی زاده کاجی معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری پیگیر این موضوع شد.

ولی زاده با اشاره به اینکه هم اکنون در حال تهیه طرح توسط مشاوران ذیصلاح هستیم و  طرح بعد از تصویب در شورای فنی استان برای تایید نهایی به وزارتخانه ارسال می شود، گفت: بعد از تصویب، طرح به استناد مواد قانونی برای اجرا به مالک و بهره بردار پل زمانخان ابلاغ خواهد شد.

امروز 22 خردادماه با بیش از گذشت چهارماه از ریزش بخشی از صخره های پل زمانخان بار دیگر خبرهایی از ریزش مجدد قسمت هایی از پل در فضای مجازی چهارمحال و بختیاری پخش شده است.

قدرت الله ولی زاده، معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب جدیدی در دیواره پل زمانخان رخ نداده است

تخریب جدیدی در دیواره پل زمانخان رخ نداده است