مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-17اجتماعي

پرورش دانش آموزان بااستعداد هدف آموزش و پرورش خراسان شمالی باشد


استاندار خراسان شمالی مدال آوران المپیادهای علمی را استعدادی قابل توجه توصیف کرد و گفت: آموزش و پرورش چنین دانش آموزانی را رشد دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا حسین نژاد در شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مدال آوران المپیادهای علمی اعتلای علمی استان را رقم می زنند لذا مدیران آموزش و پرورش در جهت رشد و پرورش چنین استعدادهای خاصی تلاش کنند.

استاندار خراسان شمالی در خصوص اهمیت برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان گفت در موضوع اوقات فراغت زمانبندی حائز اهمیت است.

وی در ادامه با بیان اینکه زمان بندی برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان نباید صرفاً در طول تابستان ادامه داشته باشد، افزود: استفاده حداکثری از دانش آموزان در ابعاد مختلف فرهنگی، حرفه آموزی، کار آموزی، مذهبی، صنایع به عنوان برنامه های اوقات فراغت باید مورد توجه قرار گیرد.

حسین نژاد حضور دانش آموزان در محلات کم برخوردار را به عنوان یک برنامه اوقات فراغت در جهت آگاه سازی آنها از موضوعات درگیر در این محلات، مهم دانست.

وی نگاه عمیق و کارشناسی به انتخاب رشته را مورد تاکید قرار داد و گفت: اگر هدایت تحصیلی متناسب با علاقه دانش آموزان باشد توفیقات بیشتر حاصل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش دانش آموزان بااستعداد هدف آموزش و پرورش خراسان شمالی باشد

پرورش دانش آموزان بااستعداد هدف آموزش و پرورش خراسان شمالی باشد