مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-13ورزشي

سپاهان شهریار مغانلو را به کمیته انضباطی کشاند!


باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه ای علیه یک برنامه تلویزیونی، از احضار شهریار مغانلو مهاجم این تیم به کمیته انضباطی بشاگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بعد از برنامه شب گذشته در شبکه سه سیما و مسائل مطرح شده در خصوص باشگاه سپاهان، این باشگاه با انتشار یک بیانیه 8 بندی به این برنامه حمله کرد و از احضار شهریار مغانلو مهاجم زردپوشان به کمیته انضباطی باشگاه خبر داد.

در بیانیه سپاهان آمده است: در پی اتهامات عجیب و واهی مطرح شده در آنتن زنده شبکه 3 رسانه ملی در خصوص سپاهان و رفتار غیرحرفه ای مسئولان برنامه در عدم تخصیص آنتن به نماینده باشگاه به منظور پاسخگویی، این باشگاه لازم می داند مواردی را به اطلاع هواداران عزیز و عموم فوتبال دوستان برساند: 1- شب گذشته رفتار غیر حرفه ای برنامه فوتبال برتر که بارها اثبات شده است و رنگ تبعیض در آن موج می زند را شاهد بودیم و ضمن تکذیب صحبت های مطرح شده و تقبیح رفتارهای تهیه کننده، مجری و برنامه ریزان آن مجموعه، درخصوص اینکه رسانه ملی به رسانه ای خاص، رنگی، شهری و پایتختی تبدیل شده است، متاسفیم.

2- امروز برنامه فوتبال برتر جرئت برگزاری نظرخواهی ندارد تا بتوان متوجه شد میزان بیننده و مشارکت کننده آن چقدر است و امید داریم بار دیگر این برنامه آنقدر مطلوبیت، کیفیت، عدالت و صداقت داشته باشد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان شهریار مغانلو را به کمیته انضباطی کشاند!

سپاهان شهریار مغانلو را به کمیته انضباطی کشاند!