مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-18ورزشي

اخراج دو مربی و یک کشتی گیر از تیم نونهالان


سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان از اخراج دو مربی و یک کشتی گیر از تیم ملی که قرار بود به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام شوند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون کشتی، جاسم امیری سرمربی تیم کشتی فرنگی نونهالان ایران گفت: اولین اردوی آماده سازی جهت شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا با نفرات اول و دوم رقابت های انتخابی قهرمانی کشور و همچنین چند کشتی گیر دیگر به همراه مربیان سازنده این کشتی گیران در کمپ تیم های ملی کشتی به مدت 6 روز برگزار شد.

وی سطح کیفی خدمات اردو را مطلوب عنوان کرد و افزود: شرایط کشتی گیران از بدو ورود به اردو از لحاظ مهارت ها، تکنیک، تاکتیک، روانشناسی، پیکرسنجی و تست های FMS مورد سنجش قرار گرفت.

امیری با بیان اینکه 70 درصد از اردو را به موضوع تکنیک و تاکتیک کشتی گیران اختصاص دادیم، افزود: با توجه به وجود این شکاف بخش عمده تمرینات اردو مربوط به برطرف کردن این موضوع، آموزش و یادگیری بود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان با اشاره به اینکه نیمه دوم تیرماه برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا به اردن اعزام می شویم، ادامه داد: تا اعزام به این رقابت ها دو اردو خواهیم داشت که به احتمال زیاد اردوی بعدی از تاریخ 31 خرداد لغایت 6 تیر در خراسان خواهد بود، همچنین اردوی پیش از اعزام نیز از روز 11 تیر لغایت روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج دو مربی و یک کشتی گیر از تیم نونهالان

اخراج دو مربی و یک کشتی گیر از تیم نونهالان