مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-14اجتماعي

کمبود و فرسودگی فضاهای آموزشی، بزرگ ترین چالش آموزش وپرورش ابهر


مدیر آموزش وپرورش شهرستان ابهر گفت: کمبود و فرسودگی فضاهای آموزشی، بزرگ ترین چالش آموزش وپرورش شهرستان ابهر است.

- ایسنا/زنجان مدیر آموزش وپرورش شهرستان ابهر گفت: کمبود و فرسودگی فضاهای آموزشی، بزرگ ترین چالش آموزش وپرورش شهرستان ابهر است.

مجید مرادی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت تعامل و همکاری همه جانبه برای هموارتر شدن مسیر تعلیم و تربیت نسل آینده کشورمان و وجود برخی از مشکلات از جمله کمبود فضا و نیرو در آموزش وپرورش، عنوان کرد: مهم ترین مشکل آموزش وپرورش شهرستان کمبود و فرسودگی فضاهای آموزشی است.

وی با بیان اینکه سرانه فضای آموزشی از میانگین سرانه استانی کم است، ادامه داد: علاوه بر کمبود فضاهای آموزشی، با مشکل فرسودگی فضاها نیز روبه رو هستیم که این موضوع نیاز به مقاوم سازی این فضاها را با خود به همراه دارد.

مرادی از خیرین به عنوان حامیان همیشگی آموزش ومرورش یاد کرده و همراهی خیرین برای رفع مشکل کمبود فضا را حائز اهمیت دانست و خواستار توجه مسئولان استانی و همراهی خیرین جهت تامین و مقاوم سازی فضاهای آموزشی شد.

این مسئول با اشاره به دیدار اخیر در تهران با جامعه یاوری فرهنگی، عنوان کرد: جامعه یاوری فرهنگی در سطح کل کشور فعالیت می کند و این موسسه خیریه تاکنون 1032 مدرسه در سطح استان های کشور به ویژه در استان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود و فرسودگی فضاهای آموزشی، بزرگ ترین چالش آموزش وپرورش ابهر

کمبود و فرسودگی فضاهای آموزشی، بزرگ ترین چالش آموزش وپرورش ابهر