مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 02:252023-05-28سياسي

اعزام نخستین کاروان پیاده حرم تا حرم ارتحال امام امت در مازندران از آمل


نخستین کاروان پیاده حرم تا حرم ویژه سالگرد ارتحال امام راحل در مازندران شامگاه یک شنبه حرکت خود را از شهرستان آمل به سمت پایتخت کشور آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، نخستین کاروان پیاده با عنوان حرم تا حرم ویژه سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مازندران شامگاه یک شنبه حرکت خود را از این شهرستان به سمت پایتخت کشور آغاز کرد.

این کاروان پیاده 120 نفره با زیارت و عطرافشانی قبور شهدا و آستان مبارک امامزاده ابراهیم(ع) به سمت مرقد مطهر امام امت راهی شد.

فرماندار ویژه شهرستان آمل در آیین بدرقه این اقدام بزرگ فرهنگی و مذهبی اظهار کرد: کاروان از حرم تا حرم شهرستان آمل برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از آستان امامزاده ابراهیم این شهرستان به سمت مرقد مطهر امام امت با پای پیاده حرکت خود را آغاز کرد.

سید عباس حسینی افزود: 102 نفر از رهروان و پیروان صدیق مکتب خمینی در قالب نخستین کاروان پیاده از استان مازندران راهی تهران شدند همچنین در این بین مسن ترین فرد پدر دو شهید هشت سال دفاع مقدس حاج قریب رضا برزگر و کم سن ترین زائر 20 سال سن دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام نخستین کاروان پیاده حرم تا حرم ارتحال امام امت در مازندران از آمل

اعزام نخستین کاروان پیاده حرم تا حرم ارتحال امام امت در مازندران از آمل